B_sr135 Arkadaşlar 38+2 hamileyim bugun nstye bağlandım ağrım cikti 2 cm de açılmam olmus daha fazla açılmam icin ne yapmam gerekiyor ve dogumum ne zaman olur.
linsmea B_sr135 canım squad çek, Kegel egzersizleri yap. Hurma ye, doğru nefes almaya çalış, nefes egzersizleri yap. 😊
papatya981 B_sr135 o kişiden kişiye değişiyormus bende daha dogurmadim 😄🙈 sürekli sordum böyle şeyleri araştırdım ordan biliyorum
Bebegim000 10 cm ile oluyor ama ne yaparsan yap açılma olmayınca olmuyor ve suniye başvuruyorlar genelde olumlu sonuçlanıyor ve 24 saatte doğumun gerçekleşiyor yani bende öyle oldu
B_sr135 Bebegim000 bende agri yoktu nst de ağrım cikti sonra acilmam oldu bisey yapmadim yani ama cok kasilmalarim oluyor karnimda
linsmea B_sr135 canım bu sayfada https://istanbulbaskentuniversitesi.com/saglik-rehberi/genel-cerrahi/pelvik-taban-kegel-egzersizleri detaylı anlatmış, istersen bi bak, basit egzersiz yattıkça falan yapabilirsin. Gevşe kendini stresli hissetme inşaallah kolay bi doğumun olur 😊
Tatlisannedilekk B_sr135 10cm de doğum oluyor, kimisinin açılması hızlı ilerliyor kimisinin yavaş kimisinin hiç ilerlemiyor
Bsranurrr B_sr135 yatış vermediler mi suze 4 cm den dobra hızlı ilerliyor açılma 6 dan dkbra dahada hızlı 20 cm de doğum oluyor zaten
TnE_ B_sr135 canım 38+1 de 2 cm açılmam vardi yarım saat sonra 40 hafta olucak tam 3 cm. Yani şu gün dogurursun açılman şunlarla açılır gibi şeylere çok takılma beklemekten başka biseyimiz yok maalesef denilenleri yapsakta gelmeyince gelmiyor 😊