Anneoluyorummmm Bel ağrısı yaşıyomusunuz arada yasıyosanz ağrısı nasil tarif edermsnz benm bu hafta başladi ara ara oluyor
Dilaraa1 Anneoluyorummmm 35+4 um benimde o haftalarda başladı her geçen gün daha kötü oldu 🥺 resmen kırık gibi
6464_iiiaakk Anneoluyorummmm 34.haftamdayim kaşık ağrısı da oluyor bel ağrısında oluyor bazen batma gibi oluyor bazen dayak yemiş gibi