Nazyun Havvamurat ben 30 da yıkadım renkleri karışmasın diye zaten kirlide değiller yarım saatlik programa attım bebek programını kullanmayın sıcakta yıkarsanızda çekme ihtimalleri var
Havvamurat Nazyun valla bebek programı düşünüyordum iyi ki sormusum iyi ki cevap yazmissiniz çok teşekkür ederim
Nazyun Havvamurat bebek programı çok uzun o kadara gerek Yok benim bi arkadaşım attı hepsi küçüldü renkleri karıştı hepsini tekrar almak zorunda kaldı yarım saatlik program miss ben hep öyle yaptım
Dilber1453 Hem çekme hemde renkleri karışma ihtimali var o yüzden ilk bebek kıyafetlerinizi elde yıkamanızı tavsiye ederim yardım edicek biri varsa elinizde yıkayın bence daha saglıklı renk atma ve cekme konusunda