Ozgamzeoz Hanımlar kadım doğuma gidicem ayın 7. De gebe kalamadığım için gebe kalmadan önce ön muaneden geçmek istiyorum sizin bana önerebileceğiz şeyler varmı şunu söyle veya bu testlere baktır gibi
varbirhayalimiz Ozgamzeoz ilk yoruma katılıyorum, şimdi gitsen de muhtemelen doktorun regl olduğun dönemde tekrar muayene ve hormon testleri için çağıracak seni, regl döneminin 2.,3. Veya 4. Günü gidersen daha faydalı olur canım
Edadrmz Ozgamzeoz hormon testi simir testi yumurtalığına rahmine bakar canım doktor test sonuçlarına görede yönlendirir . Benim hepsi temiz çıkmıştı direk folik asite başlattı mesela beni
Ozgamzeoz Asena17 yaa öylemi randevu bulunmuyor zar zor 7 sine buldum oda adetimin son gününe denk geliyor
momyy__ Zaten hemen hormon testi ister doktor daha sonrasında ultrason a bakar bir problem yoksa eşinizden test ister denersinjz ilaçlarla olmazsa rahim filmini cekersiniz
Ozgamzeoz varbirhayalimiz r randevu bulunmuyor zar zor 7 sine buldum oda adetimin son gününe denk geliyor
Ozgamzeoz Burcukose 1,5 yıllık evliyim temmuz ayında boş gebelikten kürtaj oldum şuanda deniyoruz olmuyor
Burcukose Ozgamzeoz vücudun toparlanması lazim Rabbım size en hayirlisindan , en doğru zamanda bebis nasip etsin inşallah. Kafa olarak bir süre o kafadan çıkmanızı tavsiye ederim 😊Allah büyük
Hosgeldinbebek Ozgamzeoz bence adetin 2.ya da 3.günü sabah aç karnına aile hekimine gidip durumu anlat. Belki bazı hormonları o da ister, hazırlıklı gidersin kadın doguma. Danışmak amacıyla öncesinde git bence
Ozgamzeoz Hosgeldinbebek ya bişi dicem ben geçende dahiye gittim bana dedi sana horman testi yaptım bende baktım o horman testinde b12 falan ferittin vs var bahsettiğiniz böyle hormon testimi acaba sağlık ocağı yapıyormuki
Hosgeldinbebek Ozgamzeoz evt bir çok tahlil yapılabiliyor, ama kadın doğum için adetin en yoğun olduğu günlerde baktırmış olman önemli, 2.ya da 3.günü. O yüzden öncesinde bence aile hekimliğine bir danışın. Dahiliye hormon istediği zaman adet gününde miydin
Beybisininannesi Ozgamzeoz olmuş baya.. Hormon testinden de gayet normal bence Hafif şekerin yüksek çıkmış ama çok birşey ifade etmez o Başka yaptırdığın testler oldu mu?
Yavrumu-beklerken123 Ozgamzeoz Çoğu arkadaş yazmış zaten adetin 2.-3. günü hormon testi , özellikle amh değerine baktirmani öneririm,değerler normalse rahim filmi
Mucizeannesi28 Ozgamzeoz Bunlar değil canım bnde bı sağlık çalışaniyim arkadaşların dediği gibi regl döneminde 2 3 günlerinde yaptırman gereken testler bunlar genel vitamin testleri
babymoomss Bende Trabzon’da haçkalı babada Hanife birben calapa randevu aldım perşembe gidecem gebelik planlıyoruz 5 aylık evliyim iki ay önce yumurtalık kisti vardı tarlusal kullandım onunla beraber patladı ama bu ay yine gecikmem oldu testler de negatif göğsümden sıvı geliyor ve kokulu akıntım var 🤦🏻♀️