Happycatt Kimyasal gebelik geçirilirken tekrardan hamile kalınıyor mı ? Henüz kanama olmadı ama birliktelik yaşadık . Tutar mı ? Sağlıklı olur mu döllenme ?
Deletedmom455465 Happycatt kimyasalda önce betanin sıfırlanmasi gerekir kan verdiniz mi sıfırı gördünüz mu
yesim_Gnr Happycatt gayet sağlikli gebelik oluyor hic endiselenme benim mayis ayinda kimyasal gebelik yasadim haziran adetimden sonrada tekrar döllenme oldu ve şuan 36 haftalik gebeyim😊😊😊
Edadrmz Happycatt canım kimyasal düşükten sonra adetini görürsün bi sonraki yumurtlamanda anca hamile kalabilirsin
Happycatt yesim_Gnr ama daha kanamam olmadı bugün öğrendik kimyasal olduğunu bugün birliktelik yaşadık
All29 Canm bende şuan kimyasal gebelik yaşıyorum 5 gündür kanamam var olaydı 6+ 7 günlük olucaktı bugün beta 16 çıktı sıfırlanacakmış Dr adet bitiminden sonra 10 gün ilişkiye gün aşırı başla dedi **