minikmucizemmmmmmm Bilge_94 prilam DR TB kullanıyorum ben bana çok iyi geldi ve çubuk kraker en iyi bastırıcı
Melson20 Bilge_94 Bendede ayni sekilde. Ictigim su bile geri cikiyor. 5 kilo zayifladim kusmaktan ve af edersiniz ishalden. Hicbir sey yardimci olmuyor 😢
Gorkeminannesi Gecmeyince geçmiyor kraker de leblebi fayda etmedi salata ve tuzlu ayran deneyebilirsin
Kubraa22 Zofren diye bir ilaç var o beni 2 gün idare ediyor Dr sorun ona göre alabilirsiniz ücretli ama
Bilge_94 Kubraa22 doktorum prilam dan başka vermek istemedi ağır ilaç vermek istemiyorum dedi o yüzden idare etmeye çalış dedi çok zorlanırsam alırım alternatif çözüm arıyorum ama