Ben normalde 6 hafta 3 günlüktum doktora gittim bugün kalp atışını dinledik 7 haftalık dedi bebek için burda 7 hafta olarak nasil degistircem bilmiyorum zaten doktordan memnun kalmadım doktor degisikligi yapicam yani kadın ben soru sormadan beni bilgilendirmiyor benim ilk gebeligim ben hep sordum bendede kaşık agrisi arada oluyor onun dışında suan herhangi bir belirti yok