10 haftalık hamileyim bu ilk gebeliğim. Hamile olduğumu öğrendiğimde rahimde miyom olduğunu da öğrendim pek çok doktora gittim hepsi riskli dedi. Bugün Ankara’da ünlü bir doktora geldim 6 cm miyom rahim ağzında kürtaj olmalısın düşük yaparsın mutlaka diyor. Dünyam başıma yıkıldı çok üzgünüm. Başına böyle bir şey gelip sağlıklı doğum yapan var mı? Bebek sağlıklı şu an kürtajı kabul etmeli miyim?