Tugbasimay Kızlar idrar yollarında lokosit 30 cıktı. Doktor tek kullanımlık antibiyotik ile fitil verdi. Basına gelen varmı nasıl geçecek bu illet. Erken dogumu tetikler yazıyo her yerde😒
Sbhan Tugbasimay lökosit degeri 550 olan ben😂 4 gun hastanede yattim anca degerlerim duzeldi.Antibiyotik kullandim kackere sonunda hastaneye yatirdilar dikkat edilmesi gerekiyor
Tugbasimay Rjdoya 26 haftalık cnnm. Ilk kez cıktı bugun bende zaten 2 gundur idrar yaparken yanma ve sık idrara cıkma vardı. Demekkı onanmış. Sana ilaçlar yaramadı mı gecmedımı
Rjdoya Bende 28 haftalıgım canım. Bende sadece ilk idrara cıkınca sabah yanıyo bi cok kez antıbıyotık verdi ama gecmıyo malesef
Tugbasimay Soncul evet toz antibiyotik verdı banada bırde 5 gun kullanmak ıcın fitil verdı.. Idrar kültürü yaptı ama sonuc cıkmadı henuz. Sanırım enfeksiyonun türüne göre farklı ılac verebilir. Vala zor bıseyhmıs ya. Umarım bebege zararı yoktır
Soncul Tugbasimay şimdiden hallet doşum yaklasınca zor olur tutamıyosun hiç ozaman ben su içmiyodum ondan olmuştu
Tugbasimay Sbhan 550 çokmuş yaaaa.. Hıc agrı yapmadımı kasıklarda.. Allah şifaverısn nasıl oluyo bu enfeksıyon hıc anlamadım
Sbhan Tugbasimay yok hic agrim olmadi fakat idrarimi yaparken yanma veya disari ciktigimda soguktan vajinamda yanma falan olmustu bide idrarimin kokusu vardi