AysUysal benim gittiğim doktorlar da genelde pıhtılaşma gen problemi varsa bebek düşüyor birde sağlıksız bebek düşüyor tutunamiyor ya i bunun sebebini tıp da bilmiyor eğer annede bir rahatsizlik yoksa tabi , canım zaten korun psikolojik olarak kolay bir süreç değil ben de 5 ayda anca kendimi hazır hissediyorum, saraçoğlunun bir videosuna denk geldim düşük yapan kadınlarda embriyonun olduğu kesede aminyon sıvısının az olmasından dolayı düşük oluyor demişti 🤷