Normal mi arkadaşlar
Neseeli benimde 19 haftadan beri kasik ağrım var
minik4550 biraz endişelendim bende .. 🙄
Neseeli bende perşembe gidicem doktora 20+3 bizimde bakalım nedenmiş sorucam