Obianneee 38+1 benım bebegım sakın bır bebektı bu zamana kdr 30 dan sonra sert tekmeler hıssetım ve suan yerı darakdıgı ıcın doğum pozısyonunda oldugu ıcın ayakları sag kaburgamun altında hafıf kımıldasa bıle kaburgama batırıyor coj acıtıyor bende bu hareket olayını cok takıom hamılelıgi kendıme zehır ettım sabahtan berı hıssedıom 1 saatır hareket yok 1 tane oldu elım karnımda beklıom