minik4550 kasık ağrım cok fazla oluyor arkadaşlarım hep erkek çocukta kasik bel ağrısı olur diyorlar bu doğrumu bide tam sezeryan dikisinin orda hareket hissediyorum yeni yeni normal mi sizinde böylemi
bebislerimi_buyutuyorum minik4550 hiç alakası yok benimde kızım olcak aksine ilk gebeligimde yani oğlumda o kadar rahattım ki son aylara kadar ağrım sızım bile olmuyordu🥰 ama kızımda aynı şeyleri diyemiycem tam tersine oldu çünkü 🤷🏻♀️🙄bence bünyeden bünyeye değişiyor
Muno22 minik4550 erkek bebege hamileyim öyle agrılarım yok herkesın hamılelıgıne özgü durumlar var bu cınsıyetle alakalı degıl bence
Gamzeates minik4550 oğlumda çoook rahat hamilelik geçirdim ve cok enerji doluydum kızıma hamileyim beş ağrısı cok var ki daha 17+3 olucam cinsiyetle alakası yok bence
ipekveatlas cinsiyetle alakası olduğunu sanmıyorum herkeste farklı olur ağrılar erkek veya kız alakası yok bence
minik4550 bebislerimi_buyutuyorum sizindemi kasik ağrıniz oluyor peki sizde kasikta hareket hissediyormusunuz
2kizanasi İlk gebeliğim kızımda aşırı bel ağrım olmuştu bunda da ayni şekilde aşırı karın kaslarım geriliyor ve kasıklarım ağrıyor bence alakası yok
minik4550 2kizanasi benimde kızımda kasik ağrı olmamıştı farklı şeyler yaşamıştım bunda simdi erkek diye oluyordur diyo çevremde bazı kişiler ama benim hergun kasik ağrım var 2 haftadır
bebislerimi_buyutuyorum minik4550 şuan çatı kemiklerim ağrıyor burnum tıkalı 🤦🏻♀️ bacaklarım ağrıyor ayağa kalkmakta zorluk cekiyorum mide yanmalarim oluyor ve daha aklıma gelmeyenler🤷🏻♀️😅
minik4550 bebislerimi_buyutuyorum bende biran önce 25 26 olsam keşke 20 hafatdayim.bende zaman geçmiyor
bebislerimi_buyutuyorum minik4550 öyle deme valla ne ara 6 aya girdim diye kafa yoruyorum bende öyle bir geçiyor ki 🤷🏻♀️ hayırlısıyla alalim kucağımıza inşallah 🤲🏼
Leylasiva21 minik4550 hiç alakası yok benim kızım olacak 27 haftalık hamileyim kasık ağrısı hiç gecmedi
bebislerimi_buyutuyorum minik4550 bende hep evdeyim ama uğraşacak başka şeyler var oğluşum 18 aylık 😅 zaman nasıl geçiyor anlamıyoruz Allahım sağlık sıhhat versin 🤲🏼