Esmaarslan Bir ara sarılık sebepli mama takviyesi yapmıştık bizde.Doktorumuz 30 ml suya 1 silme ölçek mama vermemizi söylemişti ve günde 3 defa veriyorduk.O zamanlarda 20 30 günlüktü.Tabi anne sütü de sürekli veriyordum saatte bir..
Doktorunuz size mamayı kaç ölçek , günde kaç kere vereceğinizi söylemedi mi ? 🙄
Bir de bebeği emzirirken ya da mama verirken hava yutmamasını sağlayın, ekstra gaz yapar.
Karnına saat yönünde bebe yağı ile masaj yapın ,bacak egzersizi de yapabilirsiniz ve her emzirme ya da mamadan sonra gazını mutlaka çıkartın.
Ne kadar sık emzirirseniz o kadar az hava yutar.Çok aç olan bebek bir anda emmek istediğinden fazlaca hava yutabilir ,bunda gaz oluşumuna davetiye çıkarır.
Aklıma gelenler şu anda bunlar umarım bir nebze olsun faydası olur..