minikdefnemm Biz öyle model bakmaya gidip alıp gelmiş olduk 😄 benim odamda yerim var biraz, bir de birkaç sene bebek odası yapamayacağım, o yüzden 2-3 yaşına kadar en azından yatması gerekiyor 😂 boyutu o anlamda yeterli geldi. Tabii elele madre’yi de çok görmüştüm internette, seveni çok. Güle güle kullanın 🌸