mehtapyilmazturk Poyrazin_annesi optipro probiyotik olan gaz yapmıyor, sindirimi daha kolaymış. Ben de bebeğime optipro kullanıyorum ishal yapmıyor gaz problemi de yok bebeğim 1 haftalıkken başladım şuan 54 günlük ara ara veriyorum.
ZeEr_09 Poyrazin_annesi canim hipp diye bi mama varmis icerigi temiz ve herkes cok memnunmus..arastir bi istersen
cahillesohbetikestim mehtapyilmazturk ya bende internette tam tersi okudum comfort gaz ve kabızlık yapmıyor diye 🤦♀️ bizde optipro kullanıyoruz gaz sancımız ve kaka yaparken zorlanma sorunumuz var masadan mı diye düşünüp araştırmıştım iyice kafam karıştı
mehtapyilmazturk mucizegebelik6 emiyor ama egzama oldum ilaç kullanmam gerekti o yüZden bi süre mama da verdim.
Poyrazin_annesi ZeEr_09 hipp bıraz daha pahalı geldı bana . Sma ıyı gelmezse ona gore hıp almayı dusunuyrm
mucizegebelik6 En iyi mama sma ve hippmis bu arada Kuzum sen niye mama olayına girdin bi doğur bebisini emzireceksin insallah. Sütun gelmezse diye mi alıyorsun mama
mehtapyilmazturk cahillesohbetikestim çay kaşığının ucuyla zeytinyağı veriyorum ben. Hiç gaz sancısı kaka yaparken zorlanma olmuyor. Doktorumuz da dokunmuyorsa verebilirsin dedi. İsterseniz doktorumuza bi danışın.