NurberaMom [https://resimyukle.io/r/tqSXKAWyTM](https://) Bugün 6+5 muayene vardı bebeği gördük kalp atışını da duyduk şükür ben doktordan sonra farkettim kesenin sağ alt kısmında bir boşluk kese benzeri bir yapı daha var acaba ne olabilir ? Fikri olan var mı ☺️
Betibella NurberaMom benim kese görüntümde de var bu kadar yakın değil ama birinin yumurtalık olduğunu söyledi doktor ama belki sizinkiler farklı olabilir 🙃🤷🏼♀️