Canimbebegimm41 Göbek deşiği cevresinde ara ara ağrım oluyor bebek hareketleri eskiye göre daha az arada da adet sancısı gibi ağrım oluyor 2 gündür kabızlık var dr gitmeli miyim sizce
Busr21 Canimbebegimm41 ya bende ayni haftadayim dun geceden beri hic hissetmedim nerdeyse bayilicam bende korkudan
Busr21 Canimbebegimm41 gobek deliği agrisi bende cook oldu o cok normal. Kabizlikla bi ilgilsi yok sekersiz kayisi hosafi yapin zeytinyagi atin bir kasik gecer diye düşünüyorum
Pinarr35 Canimbebegimm41 ben 30 haftalik.ikix hamileyim doktorum normall dedi bu agrilaraa.benimfe.oluyor.dogum sancisi bu adet agrisi gbi 5 dk da bir gelirmiss ole soyledi dun bunlar yalanci sancilar dedi ama yinede bi gidin isterseniz
Busr21 Canimbebegimm41 göbek deligi ağrısı yaşadım cok normalmis ama o. Karin büyüyüp gerildigi icin. Doktoru aradim hareketleri azaldiysa gel dedi. Hazırlanıyorum gidicem simdi
Busr21 Canimbebegimm41 gittim nst ye girdim visne suyu ictim bebek costu😁 doktor dediki karnini iyice doyur sonra sola yat 2 saat boyunca 8-10 hareket varsa sorun yok. Deneyin isterseniz