Bsranurrr Makaron kiz mi erkek mj bebisiniz bugünlerde olur ons doğumunuz hayırlı sağlıklı gelsin ınslalh☺
Pinar-25 Bugün 40 olduk sancılarım başladı dua edin birbirimize dua edelim sağlıcakla kucağınıza alalım insaallaj
Bsranurrr Makaron ins bu aralar gelir umarım hakkınızda hayırlısı olsun sağlıcakla alın kucağınıza ins 🤲
Makaron Cokistersengelerbence ah nasılsınız nasıl geçti doğumunuz umarım cok iyisinizdir gözünüz aydın 🌸💗
Makaron May5bm evet bende o durumdayım bebek hareket ettikce canım acıyor sancı bu mu acaba diyorum arada batma hissi geliyor cok fenaa 😢😅
Cokistersengelerbence Makaron doğurdum😀 şimdi ilk kalkışı bekliyorum. İnşallah en kısa zamanda doğum hikayemi yazacağım 💃