Dk-25 Kızlar 36. Haftadayım öğlen banyo yaptım sonrasında karnımda adet ağrısı gibi bi ağrı var çok zorlamıyor ama rahatsız ediyor arada bi beliminde ağırdığını hissediyor gibiyim yalancı sancı mı acaba acile gitmeyi düşünüyorum
Dk-25 Yalcnnaysgll bende hemen telaş yapmak istemiyorum olur öyle arada sancı diyorlar ama gidicem sanırım
Yalcnnaysgll Dk-25 bende sadece karın ağrısı oluyo geçiyo sancı belden karna vuruyo çünkü nst çektir çıkar zaten