Ozge_0901
Canım değer çok yüksek. Ya test hatalı olmuş ya da düşük yapmamışsın. Tekrar olsa bu kadar yüksek çıkmaz. 7 8 haftada ancak yükselsin. Sen fazladan 0 koymadın değil mi? Hemen hamile kalınabiliyor düşüğün üstüne ama değerin yüksek bence düşük olmamış.