Canpolat Yengem 2009 da doğum yapmıştı çok iyi hatırlıyorum belediyeden bez mama falan birkaç bişiy kutuya koyup gönderilmişti 😀 şuan varmı bilmiyorum
Deletedmom727271 4 sene önce doğum yaptığım da belediye hediye yollamıştı doğum yapan her anneye yolluyorlar. Çanta içinde bez ateş ölçer ıslak mendil mama vs her yerde var mı bilmiyorum.