gzd0806 Arkadaşlar herkese iyi akşamlar Benim geçen hafta salı beta hcg 409 çıktı zaten öyle öğrendim hamile olduğumu bugun tekrar kan verdim 6440 bu tek gebelik mi yoksa ikiz olabilir mi bilgisi olan var mı?