Ecce89 canım benim düşüncem kısa kollu zıbın ve alta bir kaç şort almak kısa kolluları sonra içten atlet olarakta giyer olduğu kadar sonra çabuk gelir kış kızım ne güzel nisan sonunda doğdu yaz boyu kısa kısa giydi kışa doğru tam büyümüş toparlanmıştı şimdi ne yaz ne kış kararsızım ama böyle düşünüyorum erkeğe lc de çok güzel hemde evlik takımalr buldum 30₺ 2-3 tane öyle alıcam küçük olacak hem daha nereye ne kadar gezebiliriz diye düşündüm o yüzden ayına göre kışlık alırım diye düşünüyorum uzunlara geöerim 3-6 6-9 alırım kışa hazırlık olarak ta