starmom Emine_ipek bende 15+3 teyim hissetmek için gün sayıyorum ama ilk gebeliklerde annenin karın kası daha güçlü olduğu için bebeği 20.haftaya kadar hissetmemesi normalmiş 2.gebelikte 16haftada hissedilmeye başlanırmış