ilknur53- Dlnilgn09 çok şükür bugun 5.günüm ilk 3 gün kötüydü suan iyiyim ağrım yok sadece burnum tamamen tıkalı giç nefes alamıyorum ağzımdan nefes aldıgım için boğazım kuruyor.O da gececek inşAllahh.