[silindi] Sizinle aynı haftadayım iki gün önce üst üste aynı durumu yaşadım stresten öte sinir krizi geçirdim istemsiz..sebebi ise degmicek lanet eş ailesi….ve o anda bebeğimde bir yerde aşırı baskı ile kaldı sancım oldu fazlaca…o an aşırı pişmanlıkla bir daha asla onu ve kendimi riske atmamaya yemin ettim..ve o durumda aşırı istemsiz bir sinirle oldu…çünkü son noktadaydim artk…iki gün hastalandım ben resmen…şimdi kendime iyi gelen neyse onu yapıyorum beni strese sokucak herşeyden uzak……lütfen sizde bunu yapın….