İlk kontrole 8 haftalikken gitmiştim ve ultrasonda 6 haftalık çıkmıştı sizin gibi doktor beni aşırı rahatlattı geç döllenme olabilir mi haftalarda normal karsiliyoruz 21den sonra haftasını yakalamasını bekliyoruz dedi. 12 haftalık gittiğimde 4 gün gerideydi yani büyük oranda gününü yakalamıştı başka doktor yine aynı şekilde beni rahatlattı 3 4 günden bişey olmaz vs dedi. İmkanınız varsa doktoru değiştirin, böyle moral bozan doktorlar beni deli ediyor.