Arkadaşlar 39+3 haftalığım karnım kasılıyor Arada ve bugün kasılmalara çiş gelme hissi de eklendi kasılma bitince o his de geçiyor bir de bazen bıçak saplanır gibi sancı giriyor geri geçiyor doğum belirtisi mi bunlar iki üç gündür de çok enerjiğim günde 10 bin adım yürüyorum 😂💕☺️