Cotanakk Nst de sancım var diye düşündüm görünce doktorum bir şey demedi açılmaya da bakmadı ufak sancılar var ama sorun yok dedi eve gönderdi 🤷♀️🤷♀️ Böyle sancısı çıkıp açıklığına bakılmayan var mj?
UzayliOzge Cotanakk sancıların düzensiz fakat sonlara doğru sancın olmuş ama resmi yakınlaştıramıyorum şifre istiyo
Fatime_gdl Cotanakk hafif sancıların var canım ben iki ay hastanede yattım artık öğrendim nts sonucunu kaçıncı haftadasin
Cotanakk UzayliOzge evet neden öyle olmuş anlamadım ben şifre koymamıştım birinci ve ikinci sancı 60larda üçüncü 75 dördüncü de 50
Cotanakk Mirayinannesii acı hissetmiyorum ama kasılmayı hissediyorum karnım taş gibi oluyor ve rahatsız oluyorum yani acı değil ama. 37+4 haftadayız
Cotanakk Sedaaaa2 benim açıklığımı bir hafta önce kontrol etmişti yine sancı çıktığı İçin acaba o yüzden mi bakmadı 😁 siz doğum yaptınız mı acaba
Sedaaaa2 Cotanakk olabilir gecen hafta baktıysa yok 38 deyim bende 37 de baktı bakalm yarın randevumuz var neler olacak 😂
AnnelikHayali Cotanakk ultrasondan bakıp rahim ağzının kapalı olduğunu gördüyse ondan bakmamıştır açıklığına canım.
Cotanakk Sedaaaa2 canım acımıyor evet ama tarif edemeyeceğim bir rahatsızlık veriyor bana başımı ağrıttı artık 🥲
Sedaaaa2 Cotanakk ya boyle sızı seklınde zaten hıs verıyorda insan hissedince mutlu oluyor yalan yok ama bazen cidden iyi zorluyor artık yüzdük yüzdük kuyruguna geldik inşallah hayırlısıyla kucagımızada alırız
Cotanakk Sedaaaa2 inşallahh sürekli kasılıyorum gerçekten sancım geldiğinde nasıl anlayacağım bilmiyorum 😂
AnnelikHayali Cotanakk evet görünüyor. Bugün kontrolde doktorum bana bebek başını rahim ağzına yaslamış ama henüz açıklık yok, rahim ağzın kapalı dedi ultrasondan bakıp.
Cotanakk Fatime_gdl 37+4 bugün bunlar hafifse güçlü sancılar kaç oluyor acaba 90-100ler mi güçlü sancı oluyor
Fatime_gdl Cotanakk valla okadarini bilmiyorum benimde seninki gibi hafif sancıların.oluyor güçlü sancım hiç olmadı şu ana kadar