Gmzakdmr [silindi] Tebrikler canım🙏🏻Acaba ben kaset test yaptığım için mi negatif çıktı :(( benimde iki gün geçti
[silindi] Gmzakdmr teşekkür ederim bende olup olmadığından emin değilim kan testi vereceğim sende bi kaç gün sonra regl olmazsan testi tekrarla canım ya da kan ver en iyisi. Bu arada reglden iki gün önce de kaset test yaptım çıkmamıştı
Sweetmommy Merhabalarrr🙋🏼♀️Benimde adetim 4 gün gecikti dün ve bugün test yaptım çok belirsiz bir şekilde 2. Çizgiler ortaya çıktı bugünde dayanamayıp kan testi verdim ve sonuç Negatif😑 HCG değerim 100 çıktı
Haticevrl [silindi] instagramda Bi doktor gördüm şu erken gebelik testleri için çok kızıyordu kadınlar bazen kimyasal gebelik geçiriyor ki ben çok yaşadım onu hafif silik çıkınca hamileyim sanıyor sonra regli görünce büyük hüsran oluyor diyordu bende evlendiğimde beri hep erken gebelik yaptım oğluma hamile kaldığımda normal kaset yapmıştım çıkmıştı şimdi ikinciyi de on gün geçince yaptım çıkmıştı sen mutlaka kan ver bugün hayırlısı olsun isallah
[silindi] Haticevrl valla 1.5 senedir bekledigim için daha fazla bekleyemedim canım streslenecegime yapim gitsin dedim ☺ kan verdim bugün bakalım inşallah hayırlı haberler alırım
Supermumy Bende de predictor marka böyle çok silik çıkarmıştı, kan testinde pozitifti. Sonra en ucuzlarından aldım parlak parlak çıkarmıştı :)) artık ucuzundan alıyorum testin
[silindi] Supermumy ucuzları da hep çift çizgi çıkarıp beni ümitlendirmisti kaç kez şimdi bunu denedim 😊
Sena_liya [silindi] benimde adetim in üzerinden geçmişti testte bundan silik çıktı sadece ben görüyordum resmen… Hatta psikolojik mi diye düşündüm… Sonrasında koyulasti biraz daha ertesi gün kanda çıktı.
[silindi] Sena_liya valla aynen önce silik gibiydi eşim göremiyorum ben deyip durdu sanki bi tek ben görüyor gibiydim sonra daha da belirdi çok şükür kan verdim sonucu bekliyorum. Inşallah rabbim banada isteyen herkese nasip eder 🙏☺