39+4 haftaligim bugun kontrolum vardi nts de filan sanci cikmadi doktorum bi baski hissediyomusun dedi hayir dedim nasil oluyo baski hissetmek karnim daha cok geriliyo gibi benim bolca yuruyus yap basamak in cik ilik suyla dus al karnini ovala yoksa buda sunni sanciyla olcak dedi ilk dogumimda normaldi ve sunni sanciyla oldu dogum egzersizleri filan yapan varmi fayfasini goren yardimci olurmusunuz