Kızlar 9+4 haftalık hamileyim 1 hafta önce Doktora gittiğimde küçük bir kanama alanımın olduğunu ve rahım ağzında gevşeklik olduğunu söyledi progestan doğuma kadar almama ve dikiş atamayı istihbarat verdi benim gibi olanlar var mı? 2buçuk aydır yatıyorum bu arada tüp bebekle hamile kaldım