Nidakorkmaz Kızlar bebek alışverişini ne zaman yapmaya başladınız. Oda hakkında ne düşünüyorsunuz oda yapılmalı mı yapılmalıysa kaçıncı ayda yapılmalı. Önerilerinize ihtiyacım var. Birde bir kedim var kızımın doğumuda benim doğumuma denk geliyor acaba erken mi yapsak diye düşünüyorum 🤦🏼♀️
gul06_ Nidakorkmaz cinsiyetini ögrendiginizde baslayin bence yavastan anca bitiyor çünki 😍 Bos bir odaniz ve imkaniniz varsa bence yapilmali oda en azindan yatak almasaniz bile dolap ve sifonyer alabilirsinz. O kadar güzel bebek odasi fikirleri varki Pintereste bakmanizi tavsiye ederim 😍
Oznur35 Nidakorkmaz boş odam vardı ilk başta yapmayaym dedim bi şifonyer bi dolap yeter diye düşündüm fiyatlara baktım 2 parça alsam pahalı oluyor beşik alsam yani takım daha kardayım oda yaptım valla
Emossk Nidakorkmaz ben 6 ayliikken odasını ayırdım oda dediysem beşiği ve halısı oyuncakları vardı 😅 kendi odasında uyur yanımızda uyumaz dolabını ve bazasini yeni aldım 28 aylık kendisi beşikten yatağa geçmesi gerek artık herseyini almasan bile ilk etapta odasını bilsin orda oynar orda vakit geçirir büyüyünce zorluyor bence
FSCMK Nidakorkmaz Ben kızıma oda yapmadım çünkü odam yoktu boşta ama dolap almıştık birde beşik sonra büyük bir eve taşınınca kızıma ilk işim oda yaptım ve ayırdım odasını 12 aylıkken ama şimdi zamlar var bugün aldığın yarın 3 katlı pahalanıyor o yüzden yapın bence durumunuz elinizde paranız varsa
Mnk16 Yani ben okul öncesi öğretmeniyim , çocuk için oda şart aitlik duygusu,sorumluluk ,özgüven ve birçok şey için . Ama ilk üç sene gereksiz buluyorum üçten sonra şart olduğunu düşünüyorum
MerveeD Mnk16 Aynı fikirdeyiz. İlk bebegım oda yapmadım zaten 3 yaşına kadar yanımda yatıracağım sonrasında odasına alıstaracagız kısmet olursa
gul06_ MerveeD Ama bebegin kiyafetleri icin en azindan dolap sart oluyor ben kizimda kendi dolabimdan yer actim inanin cok zor oldu esimin kiyafetleri benim kiyafetlerim tikis pikis oldu. Daha sonra kizima dolap aldim ferahladim.🤣😍
MerveeD gul06_ dolap ayrı birsey canım benım dolabım cocuk odasında var zaten ben yatak almaktan fılan bahsediyorum. Sonucta yanımda yatıracağım oda yapmama gerek yok halı perde vs boyle seyler yani
2erkekannesiii Hamile iken 8 aya kadar bişe almadım 2 hafta önce hem alışveriş hem yıkama ütüleme çanta hazırlama işini hallettim Oda konusuna gelecek olursakta yapmasanız bile dolap şart derim ben 2.5 yaşına kadar emzirdiğim için aynı odada ayrı yatakta yattı ondan sonra ayırdım şu an 3.5 yaşında gününü odasında geçiriyor
Nidakorkmaz FSCMK evet zamlar konusunda haklısınız benim de boş odam yok maalesef ama daha fazla pahalanmadanda almak istiyorum sanırım tek çare ev değiştirmek 😅😅
MerveeD Ezozo 6 ay cok çok erken dıye düşünüyorum benım görüşüm 3 yaş inşallah o zaman ayıracagım normalde çoğu yerde 2 yaş yazıyor alıstırmaya süresi fılan derken 3 yaşını bulur dıye tahmın edıyorum