Merhaba annişler 16+4 olduk bugün adet olacakmış gibi minik sancılar hissettim 2 saniye falan sürüyo canımı acıtmıyo ama hani adet olmadan önce olacağını anladığın o minik sancılar varya işte tam da bu.. Başına gelen varmı çünkü şiddetli falan değil kanama lekelenme yok hemen doktora gitmek istemiyorum kendimi izlicem.. LÜTFEN CEVAP VERİNNN 🤲