29+5 benim gibi olan var mı ya endişeleniyorum şimdiye kadar gayet güzel geçiyordu ne kasık ağrısı ne bişey vardı🤦🏻♀️ bu aralar ağrım oluyor bugün özellikle karnımın sol tarafında ağrı var bebek mi kasılıyor kasılma nasıl bişey sancı mı acaba aklımda deli sorular ilk hamilelik bilmiyorum böyle ilk defa da ağırlarım olunca tedirgin oluyor insan kontrolüme de 1 haftam var erken gitsem mi bilemedim tecrübeli anneler yardımcı olursa 🙏🤦🏻♀️