Zeynokus hayır ama 4ayina kadar hiç bir doktor farketmedi,, kalbindeki bi damar doğum sonrası kapanması gerekiyormuş kapanmamış aksine daha da genişlemiş 2 şubatta açık kalp ameliyatı oldu bir gün yoğum bakımda yattı, 1 haftada serviste kaldık çok şükür taburcu olduk. Şimdi hamd olsun iyiyiz üç ayı hayırlısıyla birşey olmadan atlatmayi bekliyoruz işte.
Bu yazıyı okuyan arkadaşlarım erken dogmasa bile çocuk kalp cerrahisi mutlaka güzelce baksın, bazı bebekler de doğum sonrası o damar kapanmıyormuş, 4 aya kadar hiç birşey olmadığı için Rabbime her gün şükrediyorum 😭 sürekli ağlayan bebekti, kalbi artık çok yorulmuş ki öyle acılar çekmiş yavrum, Rabbım kimseyi evladıyla sınamasın.