Gzaemlzieha Kızlar 30 haftalık gebeyım ve bu hafta kendımı o kadar yorgun hıssedıyorum kı yemek yapmak temızlık yakmak ısgence gıbı gelıyo Yatsam bıle yoruluyorum yatmak bıle yorar mı ya 🤦♀️😩 Sızde durumlar nasıl neler yapıyorsunuz halsızlıge
bbnngg Gzaemlzieha ben de 29+3 üm. Bende de bu hafta halsizlik başladı canım bişey yapmak istemiyo. Sürekli uykum geliyor. Oturmaktan da sıkılıyorum. Fazla ayakta kalınca da rahatsız oluyorum. Bu son 2 ay nasıl geçecek hiç bilmiyorum 🤦♀️
Miri06miri Gzaemlzieha bende 29.haftayım. Çok yorgunum sürekli uyumak istiyorum. Yemek yapmak felan tam bir işkence😢 bir de ağrılar cabası
Gzaemlzieha bbnngg aynen bende uyumak ıcın yatıyorum uyuyamıyorum gece gündüz aşırı haksızım yemek yapıp yemek bıle ıstemıyorum karnım da aşırı hızlı büyüyor bundan sonra zorlu bı süreç bekliyor sankı ☹️