Semanurelkun Haftadan sonraki doğumlarda ne gibi belirtileriniz oldu anneler? Aslında 36. Haftada doğum normal kabul ediliyor biliyorum ama erken de sayılıyor ya 38. 40. Haftaya göre. Ay ben erken doğuracağımı hissediyorum nedense de 🙈😂 Belirtilerinizi falan merak ettim😍😅
kartanesi02 Semanurelkun bende ilk bebeğimde erken olucağını hissetmiştim 37 de doğdu bunda sanırım gününü bekliycez bu defa daha iyiyim bizde 33. Haftadayız sezeryan tabi yine 38 gibi doğacak 😄
Semanurelkun Kimm47 bebek hareketlerinde yavaşlama oldu mu? Mesela ultrasonda baş aşağı bizim kız erken mi acaba diyorum 33. Haftadayım,
Sedaa60 Kimm47 merhaba belirtileriniz nasildi? Bende 36. Haftadayim kasiklarimda sanci hissediyorum acaba dogum belirtisimi diye düşünüyorum hareketlerimde agirlasti baya
Begmysd- Kimm47 merhaba bende 36+3 deyim 1 haftadır bebek sürekli bir yere toplanıyor ve bel ağrılarım var acaba doğum belirtileri mi diye tedirginim sizde belirtiler var mıydı
Semanurelkun kartanesi02 açıkçası benimki de bir his.. erken doğacağını hissediyorum nedense, hareketleri yavaşladı kızımın, anneme göre göbeğim de düştü😂 Ay hisle olacak iş mi bu bilmiyorum
kartanesi02 Semanurelkun aman 36 dan önce gelmesinler sağlıkla zamanında gelsinler inşallah ama tedbirli olun hazırlığınızı yapın ben enfeksiyon sancısıdır diye gittim doğum sancısı çıktı valizim falan hiç bişey yoktu gece sezeryana alındım yalnızdım çok zordu 😏
Kimm47 Begmysd- bende de vardı ama benim doğum yapmamın sebebi soğuk almamdı yutkunmayı unutmuştu vücudum su dahi içermediğin için bebeğin kalp atışı yavaşlamıştı ama sancımda vardı bazen yalancı sancı sanıyoruz ama yüksek çıkıyor nst de
Semanurelkun kartanesi02 ayyy😭 Bi telaş sardı içimi hiçbir şey hazır değil hiçbir şey😭😭😮💨😮💨 Yarından itibaren başlıyorum😂
kartanesi02 Semanurelkun kız niye bu kadar geç kaldın ben 29. Hafta kıyateleri yıkadım ütüledim yerleştirdim valizide hazırladım hatta 35. Hafta valizi arabaya koyucam bu defa akıllandım sancı tuttuğu an gidicem 😄😄
Semanurelkun kartanesi02 hahaha😂😂 Ben 30. Hafta bi telaş yaptım yapmak gerek diye, bi misafir ağırladım, bi rahatsızlandım derken erinmeye başladım artık🙈😂 göbeğimi devirip yatasım var sadece