Nedir bu bişanım geldi dedikleri şey diyordum. Google a felan cok arastirdim ve az önce sanirim benim nişanim geldi😂. Boyle akinti gibi icinde pembemsi kan vardi. Yurtdisinda yasiyorum burda ebeye gidiyoruz (doktor degil) anlattim durumu. Cok normal dedi bekle dedi.
Suan 39 haftaya girdik, postlara bakiyorim bazilari nisanim geldikten ertesi gün sonra dogurdum diyor, bazilari bir kac gun sonra haftalar sonra bile doguran varmis. Benim Gece cok agrilarim oldu, suandada adet sancisi gibi basladi. Hayirlisi bakalim. Tecrubesi olanlar yazarsa sevinirim🧡