Spinal sezeryan oldum hanımlar inanın hiç korkacak bişey yokmuş ya ilki genel anesteziydi bu daha basitmiş inanın çok şükür oldu bitti ben bunları yazarken de Kumsal Lina yanımda uyuyor Rabbim isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin hepinize dogumumda dua ettim herkes sağ salim bebislerini kucağına alsın inşallah şimdi bacaklarım daha uyuşuk sonta meselesine gelirsek spinal yapıldıktan sonra uyuskken takıldı hiç birşey hisetmedim amelyat sırasında inanın dokunma vs onlarida hisetmedim yani keninizi korkutacak hicbisey yok hanımlar sormak istedikleriniz varsa buyrun sorun cevaplayabilirim hakkınızı helal edin biraz uzun oldu sağlıkla alın miniklerinizi kucaklarımiza 🥰🥰