Trkcnfnd71 Kızlar 28 şubata sezeryan için gün verildi şimdiden çok korkmaya başladım 🥺 bana tavsiyesi olan var mı sezeryandan öncesi ve sonrası için ? Bir de sezeryan olup ta memnun kalan ya da kalmayan var mı aranızda 🥰
Deletedmom72728 Trkcnfnd71 benn çok memnunum ikinci kez sezeryan olucam sonrası biraz zor iglesme süreci okadar
Nesrincente Trkcnfnd71 ben memnunumdum cok cabuk bitiyor zaten hıc korkma sana tavsiyem amelıyat esnasında ve sonrasında boynunu cok saga sola hareket ettirme benım boynum fena tutuldu ve nescafe gotur yanında bol bol tüket gaz için bsş agrısı ıcıb ıyı gelıyor bol bol yürü yürüdük e acılıyorsun şimdiden uyu bol bol 😄😄😄
dakpinar- Trkcnfnd71 hayırlı olsun şimdiden . Ben 70 gün önce spinal sezeryan ile kzıımı dünyaya getirdim . Memnunum tek sorunum ameliyattan sonra kalın giyinmemek 😀 onun dışında cok zorlamadı 🥰
ZeEr_09 Trkcnfnd71 ayni gune gun almisiz canim bende..hic korkma sakin kal saglikla sihhatle alcaz insallah rabbim kolaylik verir insallah.. su an sakinim ama eminim pazar gecesi cok farkli olcak😀
Babyturan Nesrincente şey sorcaktım bende planlı sezeryan düşünüyorumda ne kadar sürüyor acaba bebeğin alınması, dikişlerin atılması ne kadar sonra odaya çıkarıldınız 🙈😌
Trkcnfnd71 Nesrincente şimdide heyecandan korkudan uyuyamıyorum canım valla 🥺 sonda falan ondan çok korkuyorum bir de
Trkcnfnd71 dakpinar- teşekkür ederim kuzum şeninde çocuğunu Allah bağışlasın Allah analı babalı büyütsün inşallah 😍 insan ister istemez çok korkuyor ya valla 🥺 kalın giyinememek derken canım
Nesrincente Babyturan 10 50 de girdim 12 de falan odadaydım ama amelıyat 15 20dk sürmüştür amelıyat sonrası falan orda bekledim ben hemsıre mı beklediler ne tam bilmyrm ama amelıyat cabuk oluyo yanı benım odaya gecmek 1 saat oyalanmalarla birlikte
Nesrincente Trkcnfnd71 bak uyu pişman olursun 😊 sonra xocukyan uyuyamıcaksın 😊 saka bı yana korkma ya cok kotu degıl gecıyor bı sekılde sonda da sık a rahat bırak kendıni hemn oluyor belkı uyusunca takarlar
dakpinar- Trkcnfnd71 yani kuzum ben hastane sıcak diye ince bir pijama ile durdum . Cok fena üşüttüm ve her yerim ağrıdı . Kalın pijama çorap yelek hırka giy mutlaka
Halime0638 Trkcnfnd71 benimki ilk gebelik sonda takıldı bunun ilk veya 2.alakasi yok sen uyuşuk oluyorsun ve idrarini yapıyorsun belli bir sure oyle kalıyorsun o mecbur takılıyor yani
BaLevLat34 Seymaa30 ben üzülüyorum şahsen benım 2. Ci ya :))) Rahim yapısması ikinci sezeryanda o yüzden canım
Trkcnfnd71 ZeEr_09 Kuzum hayırlısıyla ikimizde çıkalım inşallah 🥰 insan ister istemez korkuyor valla ne yalan söyleyim pazar günü Miraç kandili sabaha kadar ibadet edip giderim artık 😃
dakpinar- Trkcnfnd71 ameliyathane soğuk kuzum ama o an heyecanla ben cok anlamadım orda üşümedim ama odaya çıkınca tir tir titredim 🥶❄️
ZeEr_09 Trkcnfnd71 ayhh evet dimi bol bol dua ilee insallah.. sen ameliyattayjen insirak suresi okusunlar cok iyi geliyormus.