Nebyaa çok haklısın ben ilk gebeligimde sancı geliyor yataktan indirdiler kalk in çık sanki afadersin köpeğim ben oda doktorumun hatası izine çıkmıştı özele gidiyordum kaldım devlete ama Allah düşürmesin o hademelerin ebelerin eline tanıdık vardı ama yinede azarlandim her şekilde şuan ikinci gebeliğim Allah’a büyük konusmayayim doğumu özelde istiyorum