Deletedmom623737 Eminehira benimkisi de uyuşmuyor 4 gün buraya göre 38+4 olmam gerekiyor ultrason da 38
Gudu Esra_G Benimlide oyle söyledi. Sat neyse o önemli dedi ve tahlillerm hep sat a göre yapıldı. Bizde bir hafta önden gidiyoruz hayirlisi bakalim.
Nesrincente Eminehira adet tarihi ne bakınca doktorum senın gec yumurtlama olmus falan dedı onun dedıgı gune göre ayarladım burayı ben 😄
Girls Anneoluyorumbenn merhaba önde gitmesi değistimi benim her hafta haftası degisiyor geriye gidiyor anlamadim
Anneoluyorumbenn Girls şimdi doktordan geldim hala ilerde gidiyor bir hafta değişmemiş her şey normal dedi doktor 16+3 ama asla cinsiyetini göstermiyor 🤭
Girls Anneoluyorumbenn bende bugün doktorum bakınca aynı çıktı ultrason farkı oluyormuş biran korktum ama sorun cıkmadı:))
Girls Anneoluyorumbenn maşallahhh maşallahhhh sağlıklı olsunnnnn cinsiyetiii gözükür diğer gidişinizdeee 🥰 Darısı banaaaa inşallahhh bu günleri içinnn🙏🏻🙏🏻
Anneoluyorumbenn Girls ilerki haftaların daha önmli olduğunu söyledi doktor 3 haftadan geri veya ileri olması iyi değilmiş bende napıcam bilmiyorum fazla da ilerde gitmesini istemiyorum 😵💫
Girls Anneoluyorumbenn hadi yaaa insallahhh güzel sonuçlar alırsınızzz üzmeyin kendinizi bu aylarda bazen haftalarda değişiklikler ileri yada geri olması normalmiş