birmeleginannesii 13 bucuk haftadayım fakat bugun cinsiyet için sordugumda erken dedş tahmin bile söylemedi çok merak ediyorum anneler sizin kacında cıktı
Nillaayyy birmeleginannesii benimde ikili taramada 12. Haftada belliydi ama öğrenmek istemedim 16. Haftayı doldurmayı bekledim kesinlessn diye sonra da değişmedi zaten 🥰
Klcaysgl birmeleginannesii banada dememişdi o haftada heveslenmemi isdemedi doktorum daha sonra 17+3 de gittiğim zaman öğrendim cnm biraz geç gittim ama net olsun isdedim ☺️
Anneoluyorumbenn Haftamda gittim 13 haftalık olduğunu bir hafta önden gittiğini söyledi ve kıza benziyor ama kesin değil 16. Haftayı bekle dedi bekliyoruz 🥰
alparslanin_annesi birmeleginannesii 16 dan önceki tahmin olur sadece ve tutmama ihtimali de yüksek 16. Hafta da kesin net olarak öğrenirsin onceden duyduğunda aliş veriş yaparsan boşa gitme ihtimali var
Arzukeskin 13 de erkeğe benziyor dedi 17 de %90 erkek dedi bağdaş kurduğu için yinede detaylı ultrasonda netleşir kesin dedi bakalım değişmez herhalde artık
haticerabia45 birmeleginannesii bencede erken 😩😩 bana o haftada kız dedi dün gittiğimde de erkek dedi 17+5 olduk 😂