2cicek_annesi İlk kızımın ismi beren. Uygun bir isim olsun diyor esim. O Begüm diyor ben melisa. Sizce hangisi kulağa hoş geliyor kızlar fikir verir misiniz 🙈
MerveeD 2cicek_annesi Begüm ile melisa arasında begüm güzel ama arkadasın dedıgı gıbı deren derin de daha cok uyumluj
Deletedmom727271 Ben kızım olsaydı Beril yada Bilge düşünüyordum. Uyumlu geldiler bana Beren e 😊🌼 ama sizin dedikleriniz arasında Begüm daha güzel