Sed22-09 Esrasena beenn doğuma 3 haftam vardı ve hiç açılmam yoktu halılarım yıkamadan gelmişti yolluklarımıda balkonda yıkadım ertesi gün 4 santim ile hastaneye yatışım oldu ve o gün oğluma sağ salim kucağıma aldım doktoru aradığımda senin en az 3 haftan var demişti o bile şaşırdı erken olmasına 😂
Esrasena Deletedmom623737 Artık geldikmi bittimi bölümüne gelmek istyorum 😀 Eğil kalkla geçti günüm 🤦🏻♀️😂
Esrasena Bsrahb başka zaman eğilerek yaptgım işi çömelerek yaptımki kanala ilerlesin diye,hurmada yiyorum 😀 İlk gebelğm 42+4 te bitti,bunu beklemek istemyorum o kadar 🤦🏻♀️ 37 dolmak üzere 🤷🏻♀️
Yalcnnaysgll Esrasena 42 ye kadar nasıl bekletti canım doktorun benim doktorum 40+2 ye kadar bekleriz en fazla dedi bana 🥴
Ozlem2206 Esrasena o kadar nasıl beklediniz her açıdan çok riskli değil mi allah korumuş doğumunuz zaman aşımına uğramış resmen😅
Esrasena Bsrahb Valla su bitmiş gönderemem eve dedi öyle yattım,kendi sancım geldi sabaha.Millet 38 de doğuramadım dedikçe ben deli oluyorum 😀
Esrasena Yalcnnaysgll Suyu bitmese daha bekletceklerdi belki o derece.3 günde 1 gidyodum sancı yok dıyıp gönderyolardı.2. 40 ı geçmez diyorlar ama bakalım hayırlısı 🤷🏻♀️
sdadcr Yalcnnaysgll Benim ilk doğumumda doktorum şöyle demişti, bebek gelecek zamanı bilir hazır olduğu zaman var ben o yüzden suni sancı ile doğum yaptırmak istemiyorum. Tabi mecburi sebepten 38.haftada suni sancı almıştım🥲
Bsrahb Esrasena ben 37 de başlamıştım Ne zaman doğacak diye beni boğardın gerçi ben 1 aydır yslsncı sancılar çekiyorum onlar yordu beni 😂
Sed22-09 Esrasena aynen öyle oldu Rabbim hepinize sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah canım 🤲 💕
Esrasena Bsrahb Benimkiler içerde okuyup dışarda master yapıyolar baksana 😁 Geç doğum literatürüne geçicem mübarek 😁
Esrasena herhangibirkullanici olmayınca olmuyordu 😊 Ya tabi Allah ne zaman dediyse günü saati belli o zaman doğucak ama bizlerde son günlerde merak heyecan biraz endie ve çok beklemeyi istememekten dolayı kendimizi avutmaya çalşıyoruz 🤷🏻♀️
eslemsi Esrasena temizlik degilde tam ev tasicakken eski evi bosalttik yeni eve goçü attik o gunu yrlescektik ki sabah uykumda suyum boşaldi ben dogru dogurmaya gittim evi de arakdas es dost halletti
Esrasena eslemsi Birşey merak ediyorum su gelince doğum dahamı kolay oluyor acaba ,yani hızlımı ilerliyor ? Benim ilkinde suyumu doğumdan 1-2 saat önce patlattılar.Kaç saat sancı çektim patlamamıştı 🤷🏻♀️
eslemsi Esrasena yok kiz ne kolayi 24 saat naptilarsa ne aciklik ilerledi ne sancilandim. 2 cmden 1e dustu sanci mstde en ust seviye cikti ben hoc hissetmedim o sanciyi suda bitti dogru sezeryana aldilar en son