21+6 haftamdayım. 3mm rahim ağzım, kısalma olduğu söylendi günde 2 kere Progestan fitil kullanıyorum. 3 gündür de adet olacakmış gibi sürekli karnım ağrıyor, lekelenme ya da her hangi bir kanamam yok. Korkuyorum bebeğime bi şey olacak diye, sizce var mıdır bi sıkıntı?