Pellolello Arkadaslar merhaba 3 aya dogum var lohusa seti bakıyorum elbise olarak ama önerebileceğiniz varmıdır cogu iç gösteriyor diye netten almaya cesaret edemıyorum
Momonlyn Pellolello merhaba ben bu sayfadan aldım çok güzel ilgilendiler kalitesi de güzel, fikir olsun size 🌸
mucizegebelik6 Pellolello suwende var elbise cok sz ic gösteriyor nettekiler gbi degil tavsiye ederim fiyatı da uygundu
Dilandemirrr Bende burda bekleyin Gecelik ya da pijama takımı gibi alanlarda paylaşabilir mi fikir olsun bir türlü karar veremiyorum 🤦🏻♀️
MerveeD Hamisannee bu siyah olan ıle İlk bastakı cok ınce mi iç gösterir mi sırf ıc gosterır dıye alamıyorum
Hamisannee MerveeD ikiside iç göstermiyor ilk olan eşimin tercihi ben onu almazdim hediye olduğu için birşey diyemedim ama giyince çok beğendim ikiside benim için iyi lohusa takımı ince ama iç gösteriyor onu sırf fotoğraf çekimi için aldım zaten
ipekci_G MerveeD bn aldım o siyahi hayır ince değil okadar yani iç gostermiyor kesinlikle ince ama tam penye önce iç göstermiyor
MerveeD Hamisannee lohusa takımı düşünmüyorum. Pijama takımı alacagım hem hastane hemde evde herzaman kullanabilmek ıcın. Tesekkür ederim
ipekci_G MerveeD bnmde boyum aynı bn Lbeden aldım ileride giyerim doğumdan sonra dedim ama şuan tam oldu ozamana olacakmı bilmiyorum daha çok zaman var
MerveeD ipekci_G Ben baya bir kılo aldım amca dogumda gyerım dogumdan sonra zayflarsam gyemem heralde 🤗🙈 inşallah zayflarım