AsilveAnnesii Aysezehra 15-30 arası hamileliğin balayı 😍 30dan sonrası ilk trimesterı bile mumla arıyor insan
guly1 Aysezehra 13-14 haftalıkta kısmen azaldı sonra düzeldi şu an 21 haftadayım çok iyiyim çok şükür iştahım, ağız tadım yerine geldi. O neydi öyle çok zorlanmıştım 😐
Ozqemuhammed Aysezehra bulantı bitince. Mide yanması başlıyor . Kasik ağrısı. Eklem ağrıları ilk aylar daha güzeldi
Aysezehra guly1 bende çok zorlanıyorum 7/24 resmen mide bulantısı yaşıyorum . Karnım desen ağrıyor sıkışıyor. Çok şükür tabiki ama çok zor anneliğin herseyi